توضیحات پیرامون کوتاه کننده های لینک

لینک هایی را به اشتراک بگذارید که از نویسه های خیلی زیاد استفاده نمی کنند معیارهای عملکرد آن لینک ها را ردیابی کنید. برای مدتی ، ابزار شماره یک برای کوتاه کردن لینک Google بود. اما افسوس که همه چیزهای خوب باید به پایان برسند.

نوشته شده توسط نویسنده سایت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۵

توضیحات پیرامون کوتاه کننده های لینک

لینک هایی را به اشتراک بگذارید که از نویسه های خیلی زیاد استفاده نمی کنند
معیارهای عملکرد آن لینک ها را ردیابی کنید.
 برای مدتی ، ابزار شماره یک برای کوتاه کردن لینک Google بود. اما افسوس که همه چیزهای خوب باید به پایان برسند.

Google رسما سرویس کوتاه کننده لینک را در مارس 2019 از دسترس خارج کرده است (گرچه پیوندهایی با استفاده از کوتاه کننده URL هنوز به صفحاتی که قرار است بطور مستقیم هدایت شوند) می پردازند.

بنابراین ، اکنون شما دنبال نیاز خود برای کوتاه کردن لینک هستید؟

قبلا بهترین کوتاه کننده لینک ها رو برای شما در مطلبی دیگر معرفی کردیم

اما در ابتدا ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که چرا شما در وهله اول به یک URL کوتاه نیاز دارید.

چرا باید از کوتاه کننده لینک استفاده کنید

پنج دلیل مهم وجود دارد که باید هنگام اشتراک گذاری پیوندها از یک URL کوتاه استفاده کنید ...

  1. پیوندهای طولانی غیرقانونی و مشکوک به نظر می رسند

به راحتی می توانید طول لینک های خود را کوتاه کنید و در نتیجه ناموزونی و "SPAM" بودن لینک ها را دور بزنید.

اگر تعداد زیادی کد رهگیری UTM در آن وجود دارد ، پیوندهای شما می توانند ناخوشایند باشند به عکس زیر توجه کنید .

اگرچه عالی است که شما تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را ردیابی می کنید اما زمانی که لینک بلند باشد پیوند شما به دنبال نتیجه فوق العاده کلاهبرداری تصور می شود. این مسئله باعث می شود افراد بسیار کمتر از آن استفاده کنند و روی معیارهای شما تأثیر بگذارد. در اینجاست که یک لینک کوتاه خوب وارد می شود. شما می توانید تمام اطلاعات ردیابی را در حالی که یک تجربه کاربری کامل برای مخاطبان هدف خود ارائه می دهید به دست آورید.

2. یک لینک کوتاه سفارشی به شما امکان می دهد تا لینک های خود را مارک کنید

این بدان معنی است که شما می خواهید از هر فرصتی استفاده کنید تا بتوانید نام تجاری خود را در لینک کوتاه قرار دهید کاملا ساده است لینک را ویرایش و سفارشی سازی کنید.

برخی از کوتاه کننده های لینک به شما امکان می دهند پیوند کوتاه خود را تنظیم کنید البته که lb2 این امکان را به شما میدهد. این می تواند به شما کمک کند تا ظرافت در تبلیغ و گسترش برند خود کمک کنید

3. کوتاه کننده های لینک به شما امکان پیگیری عملکرد را می دهند

تعداد زیادی از میانبرهای لینک شامل ابزارهایی هستند که به شما امکان می دهند عملکرد لینک را پیگیری کنید. این برای هرگونه فعالیت بازاریابی بسیار مهم است.

اگر می خواهید موفقیت تلاش های خود در آینده برای بازاریابی و همچنین محاسبه ROI کمپین را تضمین کنید ، باید بدانید پیوند چقدر خوب انجام شده است. و وقتی این کار را با سایر ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics ترکیب می کنید ، در اولویت موفقیت در بازاریابی خواهید بود.

4- کوتاه کننده ها موجب صرفه جویی در فضا می شوند و شما را از محدودیت ها نجات می دهند

آیا چیزی ناامید کننده تر از ایجاد یک پست جالب در رسانه های اجتماعی است زمانی که بفهمید با چند حرف از حد مجاز لینک عبور کرده اید چه حالی میشوید ؟

خوشبختانه ، یک میانبر لینک خوب می تواند به شما در صرفه جویی در فضای پست خود کمک کند. به شما این امکان را دهد که برای کمک به گسترش لینک تجاری خود ، چند کلمه یا هشتگ دیگر را قرار دهید.